Kære KBK´ere

Fra d. 1. februar vil der være et helt hold af engagerede medlemmer der vil tage hånd om de mange forskellige opgaver der er i administrationen, medlemsservice, rengøring og caféen. Vi, i bestyrelsen, har været rigtig glade for de henvendelser vi har fået og interessen for at hjælpe til med at “Løfte i flok”.

Hermed en kort præsentation af de forskellige medlemmer og de tjanser de har påtaget sig:

Café 

Lise Dupont og Jakob Rink vil være hovedansvarlige for driften. Både de og deres børn (hhv. Lily og Thea og Johanne) og ægtefæller har allerede hjulpet meget til som frivillige i caféen i denne sæson. 

Lise og Jakob vil sørge for at selvbetjeningen fungerer, og så vil de i løbet af ugen være at finde caféen i dagtimerne i forbindelse med at deres børn drøner rundt på deres mange ugentlige træninger.

 

Medlemskontakt og træningsinddelinger

Anton Tømming, som selv er meget aktiv spiller (1. års senior) og træner for både diverse seniorhold og ungdomstræninger, vil indtil sommerferien bruge ca. 3-5 timer om ugen på primært ind- og udmeldelser, træningsopdeling, opfyldning af boldskab og posthåndtering. 

 

Hal-ansvarlig/vicevært

Ole Rasmussen, som har spillet i KBK i mange år, dog lidt mindre hyppigt i de sidste 6-7 år, vil tage den samlede opgave på ca. 4-5 timer om ugen med at være ansvarlig for at holde øje med og fikse stort og småt i den praktiske afdeling – både i hallen og, når det bliver varmere i vejret, på udearealerne. Ole har en del erfaring med forskellige typer håndværksopgaver.

 

Små rengørings- og diverse onlineopgaver

Felix Scheutz og Jacob Hede, aktive U17-spillere og ungdomstrænere, vil stå for diverse lette rengøringsopgaver i hallen og opdatering af nogle af klubbens digitale platforme.

 

Daglig rengøring af entreområder, bad, toiletter, omkældning og køkken

Prof. rengøringsselskab. 2 gange om ugen. 

 

Økonomi og regnskab

Kirsten Hede, næstformand, har siden maj måned løst denne opgave. Det vil hun fortsætte med fremadrettet. 

 

Vi glæder os meget til at komme igang med dette nye setup, og vi håber, at I allesammen vil bakke op om indsatsen fra de engagerede medlemmer og være lidt tålmodige i starten, så de og vi, i bestyrelsen, får lidt tid til at øve os på denne nye konstellation. 

Som altid er I selvfølgelig velkomne til at skrive til os i bestyrelsen, hvis I har spørgsmål, kommentarer elle input til det daglige arbejde – og/eller kunne tænke jer at hjælpe til med nogle opgaver rundt omkring. Vi er f.eks stadig på udkig efter nogle der vil kaste sig over det vigtige sponsorarbejde – især fra seniorafdelingen.;-)

Sidst, men ikke mindst, vil vi gerne benytte lejligheden til endnu en gang at takke Majken Hjorth for hendes store indsats på kontoret, i caféen og rengøringen siden august måned. Vi har været meget glade for hendes måde at skabe hygge og klubfølelse både på og udenfor banen, mens hun har arbejdet med mange, mange forskellige opgaver. Vi glæder os over, at Majken stadig gerne vil være aktiv som spiller, mor og frivillig i KBK.

Mange hilsner

Bestyrelsen