Kære spillere (og forældre)

Tak fordi I har meldt jer til årets klubmesterskaber – 11., 12. og 13. juni 2021. i KBK-Hallen, Krausesvej 12, 2100 København Ø.

Vi glæder os til tre fornøjelige dage med masser af kampe i alle aldersgrupper og på alle niveauer.

Over 100 spillere er tilmeldt, og i alt skal der spilles 184 kampe i 31 rækker, fordelt på 6 baner over tre dage.

Nogle gange er vi lidt foran tidsplanen, så for at afviklingen kan forløbe godt, skal I sørge for at være i hallen 30 minutter før jeres første kamp.

Mange af jer har ikke prøvet at spille turneringer før, så her følger nogle gode råd/informationer:

  • Meld dig ved dommerbordet når du ankommer
  • Husk at varme op
  • Husk en vandflaske
  • Sørg for at fylde tanken op mellem kampene (medbring snacks der giver god energi)
  • Under kampe: Udvis fairplay. Er du i tvivl om bolden var inde eller ude, så giv den til modstanderen. Du kan kun dømme på din egen side af nettet.
  • Forældre: Hjælp gerne med at tælle kampene (vi sørger for pointtavler), men husk at spillerne selv skal dømme kampen.
  • At være til badmintonturnering indebærer ventetid mellem kampene. Brug tiden på at forberede dig på næste kamp, hygge med kammerater, spise, trække frisk luft osv.
  • Det er helt almindeligt at kampene ikke starter præcis på det programsatte tidspunkt, da man ikke på forhånd kan vide hvor længe de øvrige kampe varer.

Der vil være trænere og repræsentanter for Ungdomsspillerudvalget til stede under turneringen. Tag en snak med dem hvis I har spørgsmål om kampe, turneringer, klubben, træningerne, det sociale liv i klubben eller andet.

Se turneringsprogrammet her:

Turneringsprogram

Man finder sine egne kampe ved at vælge punktet ‘Spillere’ og trykke på sit eget navn.

Bemærk endvidere:

Det er ikke muligt at få flyttet sine kampe til et andet tidspunkt, da det vil forstyrre resten af programmet og de øvrige deltagere.

Evt. afbud meldes til usu.kbk@gmail.com med angivelse af spillerens navn.

Husk på at klubmesterskaberne arrangeres af frivillige forældre, der gerne vil gøre en ekstra indsats for børn og unge i KBK.

Vi gør vores bedste for at få dette store arrangement til at lykkes. Hvis du har forslag til forbedringer, eller bare spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os, men vi skal bede om at alle henvendelser bliver holdt i en respektfuld tone (der har desværre været eksempler på det modsatte).

Klubmesterskaberne er ikke en del af det træningstilbud, man betaler kontingent for. Det er et ekstra arrangement, som kun bliver afholdt hvis der er frivillige til at varetage det – så bak op om de frivilliges arbejde.

Indplacering af spillerne i A- og B-rækker og sammenlægning af rækker/aldersgrupper, er foretaget af cheftræneren. Har du spørgsmål til hvorfor dit barn er placeret i en bestemt række, skal du kontakte cheftræner Sune Levy Thomsen på hit_me_sonnie@hotmail.com.

Mange sportslige hilsener
Trænerteamet og Ungdomsspillerudvalet (USU)

Corona-retningslinjer

Da der stadig gælder særlige Covid-19 restriktioner denne weekend, skal vi bede jer om at overholde alle gældende restriktioner om afstand, afspritning mm. samt at læse nedenstående.

Forsamlingsforbud
På stævnedatoerne vil det indendørs forsamlingsforbud være på 100 personer. Det kan betyde, at der kun i begrænset omfang vil være plads til forældre/tilskuere i hallen, og det er derfor kun tilladt at medbringe 1 voksen pr. barn. Der er dog også mulighed for at sidde oppe i cafeen og følge med, da dette er et separat rum – og spillerne selv kan også gå i Ungerummet og haven, når de ikke spiller J

Coronapas (VIGTIGT for alle voksne)
Alle voksne på 18 år og derover som opholder sig indenfor skal kunne
fremvise coronapas (fx en maximalt 72 timer gammel negativ test).

Håndsprit
Medbring meget gerne egen håndsprit hvis muligt så vi sikrer, der er nok.

Mundbind
Alle steder indenfor skal personer over 12 år bruge mundbind, når man ikke sidder ned eller selv spiller badminton.